بیست و نهمین نمایشگاه «بازار سفر عربی» در دبی آغاز به کار کرد

نمایشگاه «بازار سفر عربی»، ویترینی برای کشورهایی است که امیدوارند بازارهای گردشگری جدیدی را جذب کنند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این رویداد بر خاورمیانه، مرکز مالی برای سرمایه گذاری آتی گردشگری در سراسر جهان متمرکز است. در طول این رویداد چهار روزه، کارشناسان این صنعت فرصت های سرمایه گذاری منطقه ای را بررسی خواهند کرد و روش های جدید تامین مالی و شبکه سازی با همتایانشان از سراسر جهان را می آموزند.

بازار سفر عربی ۲۰۲۲ حدود ۸۵ درصد بزرگتر از سال پیش است شامل ۱۵۰۰ غرفه دار، نمایندگانی از ۱۵۸ مقصد سفر و ۲۰ هزار شرکت کننده.

دانیال کورتیس، مدیر نمایشگاه بازار سفر عربی می گوید: «ما اساسا به سختی کار کرده ایم با شتاب مناسبی در ۱۲ ماه گذشته و روی مسیر و رشد آینده متمرکز شدیم. و این موضوع مشترک بازار سفر عربی در چهار روز آینده است.»

این رویداد همچنین ویترینی برای کشورهایی است که امیدوارند بازارهای گردشگری جدیدی را جذب کنند.

دانیال روزادو بایون، مدیر دفتر گردشگری اسپانیا می گوید: «ما آب و هوای عالی داریم. ما تجربیات شگفت انگیزی داریم که می توان در طول سال و نه تنها در تابستان، بلکه در طول سال و در سراسر کشور انجام داد ما کارهای مختلفی داریم از سواحل گرفته تا پیست های اسکی. می توان گفت که اسپانیا یک دنیا در یک کشور است.»

یکی از موضوعات امسال سرمایه گذاری های مالی است. مجموعه هتل های «اعمار» افتتاح پنج هتل جدید در سراسر امارات متحده عربی را اعلام کرد که بزودی گسترش بیشتری در خارج از کشور خواهد داشت.»

مارک کربی، مدیر ارشد اجرایی و رئیس بخش هتلداری گروه مهمان نوازی اعمار می گوید: «برنامه توسعه ما بر این واقعیت استوار است که ما از پیشروی سرمایه گذاری های خود إحساس راحتی می کنیم. نگاهی به سه ماهه اول امسال کنید. بازار دبی با ۹۲ درصد رشد بسته شد. بنابراین این واقعا یک رکورد شکنی است و توانایی ها را نشان می دهد و با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال در پایان سال و وضعیت تدارکات در نزدیکی دبی، فکر می کنم واقعا فرصت هایی در پیش است.»

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، ایاتا، انتظار دارد که تعداد مسافران در سال ۲۰۲۴ به ۴ میلیارد سفر برسد که برای غرفه داران نمایشگاه خبر خوبی است.

در همین حال، جی لیندبرگ، شرکت ورزش های مد اسکاندیناوی، فروشگاهی در دبی مال افتتاح کرده است. مدیر عالم شرکت، هانس کریستین مایر، می گوید که «ما دست کم از منظر اسکاندیناویایی از همه گیری عبور کرده ایم و معتقدیم که اکنون زمان مناسبی برای ادامه سرمایه گذاری در برند است. ما می بینیم که «دبی مال» که قبل از همه گیری ۹۰ میلیون بازدید کننده داشت، در حال بازگشت است و ۹۸ درصد آن گردشگران به مرکز خرید دبی می آیند. بنابراین ایجا فقط پرچمدار دبی یا خاورمیانه نیست بلکه پرچمدار جهانی برای ماست.»

وی می افزایشد که موفقیت آنها در بخشی مربوط به مطلوبیت برندشان است. او می افزاید: «ما رویایی را می فروشیم. زمانی که مردم با برندی جی لیندبرگ در تعامل اند ما احاساسات را می فروشیم. و این شامل همه چیز از طراحی، کیفیت و پایداری است. درباره نحوه ارائه مان در کمپین های بازاریابی مان است، شیوه ای که برند در ارتباط قرار می گیریم و از چشم انداز مشتری و اینکه چگونه با مشتریانمان تعامل داریم.»

وی یکی دیگر از عوامل موفقیت شرکتش را مشتری محوری می داند: «یکی از عوامل کلیدی این است که مشتری در مرکز همه چیز باشد و سپس برند و بعد واقعا به تیم بستگی دارد. چگونه تیم را سازماندهی کنیم، چگونه راه اندازی می کنیم؟»

با افزایش ترافیک شهری، کارآفرینان به دنبال آینده ای هستند که در آن مسافران از تاکسی های هوایی برای دور زدن جاده های شلوغ استفاده کنند. شرکت هایی مانند «آرچر،جوبی و ویسک» در حال کار بروی هواپیماهای برقی هستند که به صورت عمودی بلند می شوند و فرود می آیند مانند هلیکوپترها و سپس مانند هواپیماها به جلو حرکت می کنند. استارتاپ ایکس وینگ در سیلیکون ولی در ساخت هواپیماهای استاندارد قادر به پرواز ایمن بدون خلبان با هدف تبدیل رفت و آمد هوایی به راهی ارزان تر و کارآمدتر برای سفر، تخصص دارد.

میامی و لس‌آنجلس در حال کاوش در پتانسیل اشتراک گذاری هوایی با امید به اجرای عملیات از سال ۲۰۲۴ هستند یکی از چیزهایی که می تواند بر کاربران تاثیر بگذارد هزینه است. مارک پیت در این باره می گوید: «شما می توانید قیمت هر مایل پرواز را به طرز چشمگیری کاهش دهید و همچنین مدل های کسب و کار را تغییر دهید. شما می توانید از اتوبوس های پرنده دور شوید چیزی که امروز بازار هوانوردی تجاری بر أساس آن بنا شده و با جدا کردن خلبان از هواپیما، تاکسی های پرنده تولید کنید. شما می توانید آن وسیله نقلیه را کوچک کنید و همچنان هزینه بسیار کمی برای هر مایل سفر داشته باشید.»

یونایتد ایرلاینز ۲۰۰ هواپیمای آرچر را سفارش داده است با این برنامه که از آنها برای حمل و نقل آخرین مایل سفر در فرودگاهها استفاده کند.

انتهای پیام

کد خبر: 9059

https://uaekiosk.com/node/9059

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید