امارات پرداخت با بیت‌کوین را می‌پذیرد و کلکسیون‌های NFT راه‌اندازی می‌کند

هواپیمایی امارات اعلام کرد که برنامه‌هایی برای امکان پرداخت‌ از طریق بیت‌کوین (BTC) و راه‌اندازی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، به منظور خرید و فروش از طریق وب‌سایت‌های این شرکت را دارد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، در یکی از گردهمایی‌های رسانه‌ای که در عربین تراول مارکت (Arabian Travel Market) برگزار شد، عادل احمد الرضا، مدیر عملیات امارات، گزارش داد که این شرکت هواپیمایی مستقر در دبی، کارکنان جدیدی را استخدام می‌کند تا بتوانند بر پروژه‌های مرتبط با بلاک‌چین از جمله پرداخت‌های رمزنگاری، ردیابی بلاک‌چین، متاورس و ان.اف.تی‌ها تمرکز نمایند.

مدیر این شرکت هواپیمایی، الرضا، همچنین خاطرنشان کرد که ممکن است از متاورس برای تبدیل فرآیندهای مجموعه مانند عملیات، آموزش، فروش در وب‌سایت و سایر خدمات مربوط به خطوط هوایی استفاده کنند. 

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی معتقد است که این اقدام فرآیندها را "تعاملی‌تر" می‌سازد.

الرضا همچنین اشاره کرد که صنعت هواپیمایی به آرامی در حال بازگشت است چراکه مسافران بیشتری وارد می‌شوند. 

این شرکت برای گسترش دامنه‌ی خود، از فناوری‌های جدیدی مانند خدمات پرداخت بیت‌کوین و کلکسیون‌های ان.اف.تی استفاده می‌کند.

فرودگاه‌ها و خطوط هوایی در سراسر جهان به دنبال راه‌هایی برای ادغام فناوری‌های مبتنی بر بلاک‌چین و پرداخت‌های رمزنگاری شده هستند. در فوریه۲۰۲۱، ایرفرانس با چندین سازمان شریک شد تا بتواند سیستمی مبتنی بر بلاک‌چین برای تایید نتایج آزمایش کوید۱۹ داشته باشد.

در مارس۲۰۲۱، شرکت هواپیمایی لتونی ایربالتیک، دوج‌کوین (DOGE) و اتر (ETH) را به گزینه‌های پرداخت خود اضافه کرد. این شرکت هواپیمایی از سال ۲۰۱۴ بیت‌کوین را پذیرفته و امکان استفاده از ارزهای دیگر مانند USD Coin (USDC)، Binance USD (BUSD) و Gemini Dollar (GUSD) را فراهم می‌‌آورد.

در همین راستا در اکتبر۲۰۲۱، نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که شرکت هواپیمایی وولاریس السالوادور پرداخت‌های بیت‌کوین را می‌پذیرد. این اعلامیه نتیجه‌ی تلاش السالوادور برای پذیرش بیت‌کوین بود زمانی که بیت‌کوین به عنوان ارزی رایج، قانونی اعلام گردید.

انتهای پیام

کد خبر: 9057

https://uaekiosk.com/node/9057

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید