فروشگاهی جدید برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی

فروشگاه جدیدی که 400 برند از جدیدترین محصولات الکترونیکی را ارائه می دهد، در دبی راه اندازی شده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، فروشگاه واقع در دبی هیلز مال 400 برند از محصولات الکترونیکی را ارائه می دهد.

شرف دی جی بیست و سومین فروشگاه خود را در منطقه وسیعی به مساحت 14 هزار فوت مربع در دبی هیلز مال افتتاح کرد. یاسر شرف، معاون خرده‌فروشی و خدمات مالی شرف، گفت: «این فروشگاه برای مشتریان ما ساکن در دبی جدید، به‌ویژه برشا، جی‌ال‌تی، میدان و مناطق مجاور است.این فروشگاه عظیم به مشتریان یک تجربه خرید باورنکردنی و راحتی بیشتری را در یک مکان کلیدی ارائه می دهد. ما از حمایت و اعتماد مشتریان خود سپاسگزاریم."

شرف افزود:"دبی به شهری برای خرید محصولات الکترونیکی با کیفیت تبدیل شده است.بازدیدکنندگان برای خرید به دبی می‌آیند و لوازم الکترونیکی نیز به وفور خریداری می‌شود، همه اینها به لطف سیاست‌های دولت دبی است."

این مکان دارای 12 منطقه تجربه برند است و مشتریان این اختیار را خواهند داشت تا تصمیمات خرید بهتری اتخاذ کنند. توجه به جزئیات و قرار دادن محصول قابل دسترسی، خرید را فراگیرتر می کند و به مشتریان کمک می کند تا شخصاً با برندها ارتباط برقرار کنند.

تجربه دیجیتال در فروشگاه شامل یک دیوار برق، صفحه نمایش RAAS و صفحه شمارش نقدی است تا مشتریان با هر بازدید از بهترین تبلیغات مطلع شوند. این فروشگاه مجهز به متخصصین جهت راهنمایی و توصیه به خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

دی جی هرتز DG Hertzz برندهای موسیقی را در یک منطقه اختصاصی گرد هم می آورد تا همه محصولات موسیقی در یک مکان قابل تجربه باشد.

نیلش خلخو، مدیرعامل شرف دی جی گفت که فروشگاه دبی هیلز مال برای ارائه یک تجربه کامل شرف دی جی ساخته شده است. این شرکت همچنان به ایجاد جایگاهی ارزشمند برای خود ادامه می دهد. اکنون با 23 فروشگاه در امارات متحده عربی، همیشه یک شرف دی جی در نزدیکی مشتری وجود دارد. این فروشگاه ها مجهز به متخصصانی هستند که خریداران و بازدیدکنندگان را راهنمایی، توصیه و پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9051

https://uaekiosk.com/node/9051

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید