حاکم دبی قانون جدید صندوق بازنشستگی را صادر کرد

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، به عنوان نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، قانون شماره (7) سال 2022 پیرامون حقوق بازنشستگی نظامی محلی و صندوق تامین اجتماعی در دبی را در راستای تحقق چشم انداز این کشور برای تضمین اجرای بهترین روش‌ها برای شهروندان، صادر کرد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، صندوق تامین اجتماعی همچنین به دنبال بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به ذینفعان خود و اطمینان از برآورده شدن کلیه حقوق و نیازهای بیمه‌ای مشارکت کنندگان، مستمری بگیران و ذینفعان آن‌ها است.

بر اساس قانون، مدیر کل اداره دارایی (DoF) وظیفه نظارت بر امور اداری، فنی و مالی صندوق را بر عهده دارد. علاوه بر این، رئیس شورای اجرایی دبی تصمیمی برای معرفی یک مدیر اجرایی برای صندوق اتخاذ خواهد کرد.

علاوه بر این ها، پس از اجرایی شدن این قانون، کلیه بدهی‌ها و دارایی‌های بخش مستمری‌بگیرهای نظامی محلی و تامین اجتماعی در وزارت دفاع به این صندوق منتقل می‌شود.

این قانون، مصوبه شماره (25) سال 2006 شورای اجرائیه در مورد ایجاد شعبه بازنشستگی و تأمین اجتماعی نظامیان محلی و هر قانون دیگری را که با آن مغایرت داشته باشد ملغی می‌کند.قانون شماره (7) سال 2022 از تاریخ صدور لازم الاجرا بوده و خبر آن در روزنامه رسمی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر: 9025

https://uaekiosk.com/node/9025

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید