آمادگی فرودگاه بین‌المللی دبی برای شلوغ‌ترین فصل سال

معاون عملیات ترمینال در فرودگاه‌های دبی، گفت: انتظار می رود تعداد مسافرانی که از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی سفر می‌کنند، بین 25 تا 28 مارس و همچنین بین 7 تا 9 آوریل با تعطیلی مدارس و تعطیلات بهاری، افزایش یابد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، عیسی الشمسی، معاون عملیات ترمینال در فرودگاه‌های دبی، از مسافران خواست چند مرحله را برای اطمینان از "شروع آرام تعطیلات خود" دنبال کنند.

وی، گفت: برای جلوگیری از ازدحام در مسیرهای داخل و خارج فرودگاه، استفاده از مترو دبی را توصیه می‌کنیم. ایستگاه‌های مترو در هر دو ترمینال 1 و 3 واقع شده‌اند و ساعات فعالیت برای پاسخگویی به زمان‌های کلیدی ورود و خروج در اوج شلوغی افزایش خواهد یافت.

به مسافران بالای 12 سال توصیه می‌شود از دروازه‌های هوشمند برای تسریع بررسی گذرنامه در هنگام خروج و هنگام رسیدن استفاده کنند، در حالی که از مسافرانی که از ترمینال 3 پرواز می‌کنند خواسته شده از امکانات چک‌این سلف سرویس استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دسترسی به محوطه ورودی ترمینال 3 فقط به وسایل حمل و نقل عمومی و سایر وسایل نقلیه مجاز محدود می‌شود، به دوستان و خانواده‌ها توصیه می‌شود برای پیشوازی از مهمانان خود از پارکینگ‌های تعیین شده فرودگاه یا خدمات پیشخدمت استفاده کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9024

https://uaekiosk.com/node/9024

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید