برگزاری بیست و دومین ماراتن دبی در 10 دسامبر

ماراتن دبی به عنوان بزرگترین رویداد مشارکت گسترده خاورمیانه، برای بیست و دومین بار در 10 دسامبر برگزار می شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، آخرین باری که این رویداد بسیار محبوب در ژانویه 2020 برگزار شد، بسیاری از بهترین ورزشکاران ماراتن بین المللی جهان به بیش از 25000 دونده پیوستند تا در ماراتن دبی و رویداد 10 کیلومتری و 4 کیلومتری فان ران به خیابان های امارات بروند.

پس از گفتگو با شورای ورزش دبی، آماده سازی ها برای بیست و دومین مرحله ماراتن دبی در حال انجام است و ثبت نام برای سه مسابقه شروع شده است. دوندگانی که به دنبال کسب جایگاهی در مسابقه انتخابی خود هستند، می توانند هم اکنون فقط به صورت آنلاین، از طریق وب سایت رسمی www.dubaimarathon.org ثبت نام کنند.

ماراتن 2022 دبی، اولین بار در تاریخ این رویداد خواهد بود که در روز شنبه پس از تغییر هفته کاری امارات برگزار می شود. برای دوندگان حرفه ای و آماتور، این خبر پس از یک دوره طولانی عدم تحرک به دلیل محدودیت‌های بهداشتی و ایمنی لازم به علت پاندمی، یک خبر خوب است.

پیتر کانرتون، مدیر عامل Pace Events گفت: "این زمان بسیار چالش برانگیزی برای صنعت رویدادهای ورزشی بوده است، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم به همکاری نزدیک با بخش‌های دولتی مناسب دبی نگاه کنیم تا یک مسابقه به یاد ماندنی دیگر برگزار کنیم.
ما سال‌هاست که از رابطه کاری نزدیک با این شهر لذت برده‌ایم و اکنون مشتاقانه منتظر برداشتن گام بعدی و تلاش برای رشد این رویداد هستیم، مردم امارات را برای فعال‌تر و آگاه‌تر شدن نسبت به سلامتی تشویق می‌کنیم و بر ماراتن دبی به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات جهان تاکید می‌کنیم."

ماراتن دبی که اخیرا در رتبه سوم ماراتن های جهانی توسط World Athletics قرار گرفته است، به طور منظم شرکت کنندگانی را از حدود 145 کشور جذب می کند و بسیاری از سریع ترین زمان ها را در این ورزش ثبت می کند.

در زمان برگزاری جدیدترین ماراتن دبی در سال 2020، دبی 24 تا از 100 سریع ترین زمان مردان در تاریخ را ثبت کرده بود، در حالی که 18 تا از 100 سریع ترین زمان زنان در تاریخ در خیابان های این شهر برگزار شد.

طی ماه‌های آینده، دوندگان تشویق می‌شوند تا در ماراتن کامل، مسابقه محبوب جاده‌ای 10 کیلومتری و دوی سرگرم‌کننده 4 کیلومتری با اطلاعات ثبت‌نام و اخبار رویداد که از وب‌سایت مسابقه www.dubaimarathon.org در دسترس است، شرکت کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 8988

https://uaekiosk.com/node/8988

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید