ثبت رکورد جدید گینس؛ تشکیل بزرگترین زنجیره ویدئویی آنلاین در اکسپو

پلیس دبی با همکاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی رکورد جدیدی در گینس برای ایجاد "بزرگترین زنجیره ویدئویی آنلاین از عبور و مرور افراد با داشتن برچسب اکسپو" به ثبت رساند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، در مجموع 265 نفر از 193 ملیت و 192 غرفه کشوری قبل از اینکه به طور مجازی نشان اکسپو 2020 دبی یا سنجاق را از طریق نمایشگرها به یکدیگر بدهند، در مقابل دوربین به زبان‌های ملی خود گفتند "از نمایشگاه 2020 متشکرم".

این زنجیره ویدیویی سه دقیقه ای توسط رکوردهای جهانی گینس MENA داوری شد و فیلمبرداری آن 48 ساعت طول کشید.

شیخ نهیان مبارک آل نهیان، وزیر بردباری و همزیستی امارات و کمیسر کل نمایشگاه اکسپو 2020 دبی؛ ریم الهاشمی، وزیر دولت در امور همکاری های بین المللی و مدیرکل نمایشگاه اکسپو 2020 دبی و سرلشکر احمد محمد رافعی، سرپرست دستیار فرمانده کل در امور اداری پلیس دبی در مراسم اهدای جوایز به منظور قدردانی از این دستاورد در مراسم آمفی تئاتر هزاره دبی شرکت کردند.

دنی هیکسون، داور رکورد جهانی گینس MENA گفت: این یک عنوان کاملا جدید رکورد جهانی گینس است، ما معیارهای خود را برای این جایزه تعیین کردیم که پلیس دبی از آن پیشی گرفت. این یک ایده عالی اجرا شده است که پیامی از وحدت را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: تا به امروز بین 10 تا 15 رکورد جهانی گینس در اکسپو 2020 دبی با ایده های نوآورانه ثبت شده است. بیشترین نوارهای آگاهی برای جشن گرفتن روز جهانی سرطان، روز جهانی نان دارچینی در غرفه سوئد، سه رکورد در غرفه عربستان سعودی و بسیاری موارد دیگر انجام شده است. امارات بیشترین رکوردهای جهانی گینس را در خاورمیانه با حدود 480 رکورد دارد.

کد خبر: 8984

https://uaekiosk.com/node/8984

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید