ساعت بازی فوتبال ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی

بازی تیم های فوتبال ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران برگزار می شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات) ، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف امارات می رود.

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال ایران باید عصر فردا، سه شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف امارات برود. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهدشد.

در دیگر دیدار‌های این گروه، کره جنوبی از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف سوریه خواهدرفت و عراق و لبنان هم از ساعت  ۱۵:۳۰ رودرروی یکدیگر قرار خواهندگرفت.

تیم ملی فوتبال ایران با نتایج درخشان در ۷ بازی قبلی با ۶ پیروزی و ۱ تساوی، صعود خود را هفته قبل به جام جهانی قطعی کرد.

صعود کره جنوبی هم با ۱۷ امتیاز تا حد زیادی قطعی شده و تیم‌های امارات، سوریه، عراق و لبنان برای کسب عنوان سومی و حضور در پلی آف رقابت‌ها می‌جنگند.

در دیگر گروه این رقابت‌ها استرالیا میهمان عمان است، ژاپن با عربستان از ساعت ۱۳:۴۵ در توکیو دیدار می‌کند و ویتنام و چین نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهندکرد.

عربستان با ۱۹ امتیاز سرگروه است و تا حدی صعودش را به جام جهانی قطعی کرده، ژاپن با ۱۵ امتیاز دوم است و استرالیا با ۱۴ امتیاز سوم است.

عمان و برانکو ایوانکوویچ در صورت شکست در دیدار با استرالیا، حتی دیگر شانسی برای کسب عنوان سومی هم نخواهندداشت.

انتهای پیام

کد خبر: 8970

https://uaekiosk.com/node/8970

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید