برخی از مدل‌های تلفن همراه در ایران ارزان‌تر از امارات است

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: بازار فعلی برای خرید موبایل جذابیت زیادی داشت و اکنون بهترین زمان خرید موبایل است به طوری که قیمت برخی از مدل‌های گوشی در بازار ایران ارزان‌تر از همان مدل در بازارهای امارات است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، امیر اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضعیت بازار موبایل در شرایط فعلی مطلوب است و ثبت سفارش به اندازه کافی انجام شده است، همچنین حجم دستگاه روشن نشده‌ای که در بازار وجود دارد منجر می‌شود شب عید و سال آینده بازار رقابتی خوبی ایجاد شود.

قیمت موبایل به پایین‌ترین مقدار خود در یکسال گذشته رسیده است

وی افزود: با توجه به اینکه ۴۴۰ شرکت در ماه‌های اخیر واردات انجام داده‌اند، شرایط به گونه‌ای است که فضای رقابتی ایجاد شده و قیمت موبایل به پایین‌ترین مقدار خود در یکسال گذشته رسیده است.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور گفت: بازار فعلی برای خرید موبایل جذابیت زیادی داشت و اکنون بهترین زمان خرید موبایل است.

افزایش قیمت دلار آزاد تأثیری در قیمت موبایل نداشته است

اسحاقی اضافه کرد: قیمت موبایل‌های وارداتی ایران به دلار نیمایی وابستگی زیادی دارد و این ارز در ماه‌های گذشته به سرعت کمی افزایش قیمت داشته است. از طرفی دستگاه‌های حوزه تکنولوژی با گذشت زمان کاهش می‌یابد که افزایش قیمت دلار را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: بنابراین اکنون بهترین شرایط برای خرید است به طوری که قیمت برخی از مدل‌های گوشی در بازار ایران ارزان‌تر از همان مدل در بازارهای امارات است.

انتهای پیام

کد خبر: 8968

https://uaekiosk.com/node/8968

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید