تجلیل از رونالدو در اکسپو دبی به بهانه تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال

از کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم منچستریونایتد به بهانه تبدیل شدن به گلزن‌ترین بازیکن جهان در حاشیه نمایشگاه اکسپو دبی تجلیل شد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات) به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستر یونایتد که رابطه خوبی با پسر حاکم دبی دارد، این روزها طی سفر به دبی، در نمایشگاه بین المللی اکسپو حضور پیدا کرد.

در همین حال، از کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد در دبی به بهانه تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ جهان تجلیل شد. این مهاجم با ۸۰۳ گل در ۱۱۰۴ بازی برای باشگاه و کشور خود توانسته عنوان گلزن‌ترین بازیکن جهان را کسب کند.

این پرتغالی پس از دریافت جایزه در مرکز نمایشگاهی دبی، به روی صحنه رفت و سخنرانی قابل توجهی برای هوادارانش انجام داد.  

این افتخارات به سادگی نمی‌تواند برای کریستیانو رونالدو متوقف شود. این بازیکن پرتغالی اخیراً جایزه ویژه فیفا را به دلیل تبدیل شدن به گلزن برتر فوتبال بین‌المللی مردان دریافت کرده است.

ستاره منچستریونایتد با دو گل برای پرتغال مقابل جمهوری ایرلند در مسابقات مقدماتی جام جهانی در سپتامبر سال گذشته به نقطه عطفی در تاریخی رسید. به این ترتیب تعداد گل‌های بین‌المللی او به ۱۱۰ رسید و رکورد ۱۰۹ گل علی دایی، مهاجم پیشین ایران را پشت سر گذاشت.

شایان ذکر است که برنده ۵ توپ طلا از آن زمان تاکنون ۵ گل دیگر به نام خود اضافه کرده است و مجموع آمار او اکنون ۱۱۵ گل برای پرتغال است.

انتهای پیام

 

کد خبر: 8965

https://uaekiosk.com/node/8965

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید