جورجیو آرمانی، جدیدترین دریافت‌کننده‌ی ویزای طلایی امارات

جورجیو آرمانی طراح و نابغه ایتالیایی صنعت مد و پوشاک و مالک هتل آرمانی در برج خلیفه دبی، جدیدترین سلبربتی دریافت کننده ویزای طلایی امارات است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، جورجیو آرمانی طراح و نابغه 87 ساله ایتالیایی صنعت مد و پوشاک، جدیدترین سلبربتی دریافت کننده ویزای طلایی امارات است.

ویزای طلایی امارات که در ماه های اخیر به تعدادی از افراد مشهور اعطا شده است، این بار و طی مراسمی که در اداره کل اقامت و امور اتباع خارجی امارات برگزار شد، توسط سرلشکر محمد احمد المری، مدیرکل اداره کل اقامت و امور خارجی به آرمانی اعطا شد.

خلاقیت‌‌های آرمانی در زمینه‌ طراحی و تولید که با استقبال زیادی در بین نسل جوان همراه شده است باعث شد تا توسط رسانه‌ها به عنوان اولین طراح لباس پست ‌مدرن جهان مطرح شده و کارها و محصولاتش جهانی شود.

آرمانی یکی از مشهورترین چهره‌های دنیای مد و رئیس امپراتوری آرمانی است که رستوران‌ها و هتل‌هایی از جمله هتل آرمانی در برج خلیفه را در اختیار دارد.

جورجیو آرمانی

در سال ۲۰۱۰ جورجیو آرمانی با افتتاح اولین هتلش در دبی سرمایه‌گذاری بر روی ساخت هتل‌های لوکس در کشورهای مختلف را آغاز و به این ترتیب توانایی‌اش در تجارت و توسعه‌ی امپراطوری آرمانی را به جهان اثبات کرد.

هم اکنون برند آرمانی خطوط تولید و فروش محصولات خود را در بسیاری از کشورهای جهان توسعه داده و به یکی از عظیم‌ترین و با شکوه‌ترین امپراطوری‌های مد جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام

کد خبر: 8811

https://uaekiosk.com/node/8811

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید