جایزه چهار میلیون درهمی آژانس فضایی امارات برای ایده‌های نوآروانه

در مسابقه‌ای که تحت موضوع برنامه تحلیل و راه حل های فضایی، همزمان با هفته فضایی اکسپو 2020 دبی و با دو موضوع «تغییر اقلیم و امنیت غذایی» شروع بکار کرده است، دو پروژه انتخاب خواهند شد که هر یک تا سقف دو میلیون درهم بودجه حمایتی دریافت خواهند کرد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، در مسابقه‌ راه حل های فضایی که همزمان با هفته فضایی اکسپو 2020 دبی و با دو موضوع «تغییر اقلیم و امنیت غذایی» شروع بکار کرده است، دو پروژه انتخاب خواهند شد که هر یک تا سقف دو میلیون درهم بودجه حمایتی دریافت خواهند کرد.

شرکت در این رویداد برای دانشمندان، کارآفرینان، دانشگاهیان و نوآورانی که به دنبال حل برخی از بزرگترین چالش های بشریت هستند آزاد است. تغییر اقلیم و امنیت غذایی دو موضوع اصلی این مسابقه هستند.

دو پروژه از این رقابت انتخاب خواهند شد که هر یک تا سقف دو میلیون درهم بودجه، پشتیبانی فنی، کمک کارشناسان برجسته و کمک به تضمین مشارکت های تجاری دریافت خواهند کرد.

این مسابقه تحت موضوع برنامه تحلیل و راه حل های فضایی و به عنوان بخشی از هفته فضایی اکسپو 2020 دبی شروع شد و با همکاری وزارت تغییر اقلیم و محیط زیست امارات راه اندازی شد.

هدف از این مسابقه، یافتن ایده های فنی، مقیاس پذیر و نوآورانه با استفاده از داده های جمع آوری شده از فضا برای ایجاد خدمات حامی اقدامات زیست محیطی و کشاورزی است.

انتهای پیام

کد خبر: 8810

https://uaekiosk.com/node/8810

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید