نتایج نظرسنجی: «امارات» کشور منتخب جوانان جهان عرب برای زندگی

به استناد نظرسنجی شرکت تحقیقاتی و تحلیلی PSB Insights که در 50 شهر 17 کشور عربی و در میان 3400 فرد 18 تا 24 ساله انجام شد، نیمی از جوانان جهان عرب، امارات متحده عربی را به عنوان کشور مورد علاقه خود برای زندگی انتخاب کردند؛ لذا امارات برای دهمین سال متوالی، کشور منتخب جوانان جهان عرب برای زندگی شد
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، بر اساس نظرسنجی شرکت تحقیقاتی و تحلیلی PSB Insights ، نیمی از جوانان عرب از امارات متحده عربی به عنوان کشوری در جهان نام بردند که دوست دارند در آن کشور زندگی کنند.

در این نظرسنجی، 47 درصد از جوانان جهان عرب، امارات متحده عربی را به عنوان محل مورد علاقه خود برای زندگی انتخاب کردند، در حالی که آمریکا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار گرفته است.

در همین حال، 46 درصد از جوانان هم گفتند که امارات متحده عربی، کشوری است که کشورشان دوست دارد شبیه آن باشد و پس از آن، آمریکا (28 درصد) ، کانادا و آلمان (هر کدام 12 درصد) و فرانسه (11 درصد) آرا را به دست آوردند.

28 درصد از جوانان عرب هم به اقتصاد رو به رشد امارات متحده عربی و فرصتهای گسترده ای که ارائه می دهد، اشاره و تاکید کردند که محیط زیست پاک ، ایمنی و امنیت این کشور و دستمزدهای بالا از جمله ویژگی های امارات است که نظرشان را به سمت این کشور متمایل کرده است.

سونیل جان، رییس خاورمیانه BCW، در مورد این نظرسنجی گفت: در حالی امارات متحده عربی امسال نودمین سالگرد خود را جشن می گیرد که برای توسعه طی 50 سال آینده هم از امروز برنامه‌ریزی می‌کند.

بر اساس این نظرسنجی ، جوانان عرب در منطقه منا در کل به طور شگفت انگیزی امیدوار و خوشبین به آینده بودند و تقریباً دو سوم (60 درصد) گفتند که بهترین روزهای آنها در پیش است. در همین حال در امارات متحده عربی ، 90 درصد از جوانان گفتند "بهترین روزهای آنها در پیش است".

در حالی که تقریباً دو سوم (62 درصد) از جوانان اماراتی گفته اند که انتظار دارند زندگی بهتری نسبت به والدین خود داشته باشند و 99 درصد هم گفتند که اقتصاد کشورشان در مسیر درستی پیش می رود.

علاوه بر این، مردان و زنان جوان اماراتی در نظرسنجی امسال گفتند که نظرات آنها برای مسوولان این کشور اهمیت دارد.

انتهای پیام

کد خبر: 8784

https://uaekiosk.com/node/8784

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید