بازدید از اکسپو ۲۰۲۰ دبی برای هر خانواده چقدر هزینه دارد؟

اکسپو ۲۰۲۰ دبی، بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان، از روز جمعه ۱ اکبر ۲۰۲۱ آغاز شده و خیلی‌ها دوست دارند برای بازدید از این رویداد بزرگ به امارات سفر کنند، اما این تجربه هیجان‌انگیز برای هر خانواده چقدر هزینه دارد؟
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، بسته به اینکه خانواده‌ها چقدر بخواهند خرج کنند، سفر به اکسپو می‌تواند با سطوح مختلفی از بودجه انجام شود. برخی ممکن است سفر کم‌خرج را انتخاب کنند و برخی بخواهند با کمی هزینه بیشتر، بهترین تجربه را برای خود رقم بزنند.

یک خانواده چهارنفره برای یک روز بازدید و صرف غذا در محوطه اکسپو باید انتظار هزینه ۴۰۰ درهمی (۱۰۹ دلاری) را داشته باشند. این هزینه شامل رفت و آمد به محل نمایشگاه، بلیط ورودی، غذا، نوشیدنی و خرید سوغاتی می‌شود.

هزینه بلیط

برای خرید بلیط ورودی، ماه اکتبر بهترین زمان است، چرا که با صرف هزینه بلیط یک‌روزه، یعنی ۹۵ درهم، می‌توانید تا پایان اکتبر هر روز از این نمایشگاه دیدن کنید.

اکسپو 2020 دبی

البته بلیط برای خانواده‌هایی که می‌خواهند دسته‌جمعی به اکسپو بیایند ارزان‌تر است، چرا که کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال و افراد بالای ۶۰ سال می‌توانند به صورت رایگان از نمایشگاه دیدن کنند.

بلیط کودکان زیر ۶ سال نیز همان جا در محل نمایشگاه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

هزینه حمل و نقل

برای رفتن به اکسپو، متروی دبی به صرفه ترین وسیله نقلیه است. استفاده کودکان از مترو رایگان است، و برای سایر افراد هم هر بلیط بسته به مسافت طی‌شده از ۳ تا ۷.۵ درهم هزینه دارد. قطارهای مترو همه‌روزه از ساعت ۵:۱۵ صبح و روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح کار خود را آغاز می‌کنند.

اکسپو 2020 دبی

بازدیدکنندگان می‌توانند برای رفت و آمد خود از تاکسی‌های اینترنتی «کریم» نیز استفاده کنند. هزینه تاکسی از دبی مارینا یا مرکز شهر به اکسپو حدود ۵۰ درهم است.

هزینه خورد و خوراک

طیف گسترده‌ای از غذاها در سرتاسر محوطه اکسپو ارائه می‌شود و بیش از ۲۰۰ غذافروشی و رستوران آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان هستند. برای تمام اقشار و با هر بودجه‌ای غذا پیدا می‌شود؛ از برگرهای گران‌قیمت دیوید مایرز، سرآشپز مشهور آمریکایی و خوراک‌های گیاهی متیو کنی تا غذاهای ارزان‌قیمتی همچون غذاهای خیابانی رستوران راوی و گریل‌های دریایی فیلیپینی همگی در اکسپو ۲۰۲۰ ارائه می‌شوند.

اکسپو 2020 دبی

پاویون بیشتر کشورهای شرکت‌کننده بخشی را برای پذیرایی از مهمانان خود دارند که در آن، هزینه هر پرس غذا حدود ۸۰ درهم است. رستوران‌های ایتالیایی نیز غذاهایشان از ۱۳۰ درهم آغاز می‌شود.

خانواده‌ها غذای خودشان را هم می‌توانند به اکسپو بیاورند و کسانی که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند، غذافروشی‌های زوم در اکسپو مستقر هستند و غذاهای سوپرمارکتی ارزان می‌فروشند.

هزینه سوغاتی

اکسپو 2020 دبی

برای خرید سوغاتی می‌توان اسباب‌بازی اوپتی، نماد اکسپو، و الیف از پاویون «تحرک» را به قیمت ۶۹ درهم خریداری کرد. دفترچه‌های برند نمایشگاه را نیز می‌توان با قیمت ۴۹ درهم و حوله‌های ساحلی را با قیمت ۱۱۹ درهم، تی‌شرت‌های اکسپو را با قیمت ۸۹ درهم و ماگ‌های اکسپو ۲۰۲۰ را نیز با قیمت ۵۵ درهم خریداری کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 8770

https://uaekiosk.com/node/8770

هنوز رای ثبت نشده

افزودن دیدگاه جدید