ایجاد ۲۰۰۰ شغل هوانوردی به وسیله تاسیسات تاکسی هوایی در امارات

یک استارت‌آپ کالیفرنیایی برای راه‌اندازی یک مرکز تولید تاکسی هوایی در امارات، پایگاهی را در این کشور راه‌اندازی خواهد کرد که این اقدام بیش از ۲۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در کشور ایجاد می‌کند و منجر به صادرات اولین هواپیمای تولید شده تحت گواهینامه ساخت امارات متحده عربی می‌شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، ‏امارات از متخصص تاکسی هوایی Odys Aviation استقبال خواهد کرد زیرا این شرکت آمریکایی قصد دارد در این کشور هواپیما تولید کند.

یک استارت‌آپ کالیفرنیایی به نام "اودیس اوییشن" برای راه‌اندازی یک مرکز تولید تاکسی هوایی در این کشور، پایگاهی را در امارات راه‌اندازی خواهد کرد.

"اودیس اوییشن" گفت: تاکسی‌های هوایی ساخت امارات در سال ۲۰۲۷ راه‌اندازی خواهند شد.

تاکسی‌های هوایی امارات

وزارت اقتصاد اعلام کرده است که "اودیس اَوییشن"، یک شرکت مستقر در ایالات متحده آمریکا که در حال توسعه هواپیماهای هیبریدی-الکتریکی برخاست و فرود عمودی (VTOL) طراحی شده برای فواصل منطقه‌ای و مسیرهای «تاکسی هوایی» کوتاه‌مدت است، در آینده نزدیک آغاز به کار خواهد کرد.

هواپیمای اودیس اوییشن که برای مسافران، بار و خدمات اضطراری طراحی شده است، می‌تواند پیشرانه تمام الکتریکی را برای مسافت ۳۲۰ کیلومتر با برد هیبریدی-الکتریکی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر ارائه دهد.

این بدان معناست که آنها پتانسیل کاهش انتشار کربن در سفرهای هوایی تا ۷۶ درصد دارند و یک جایگزین سفر با کربن صفر برای همه سفرهای سراسر کشور ارائه می‌کنند.

این استارت‌آپ مستقر در کالیفرنیا قصد دارد یک نمونه اولیه در مقیاس کامل را در سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی کند و این هواپیما در سال ۲۰۲۷ وارد بازار خواهد شد.

این شرکت به برنامه نکست‌جن اف.دی.ای (NextGen FDI) وزارت اقتصاد ملحق شده است تا راه‌اندازی یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در ابوظبی را تسهیل کند که شامل تاسیس یک کارخانه مونتاژ و نگهداری با حجم بالا نیز می‌شود.

این اقدام بیش از ۲۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در کشور ایجاد می‌کند و منجر به صادرات اولین هواپیمای تولید شده تحت گواهینامه "ساخت امارات متحده عربی" می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 9168

https://uaekiosk.com/node/9168

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید