فروش زمین مسکونی به ارزش ۶۹۰ میلیون درهم در دبی

زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع در دبی مارینا به قیمت ۶۹۰ میلیون درهم (۱۸۷.۶ میلیون دلار) فروخته شده و بزرگ‌ترین معامله‌ای است که در سال جاری در این منطقه رقم خورده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲، بازار املاک مسکونی دبی همچنان در معاملات رکورددار است، با زمینی که به مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع رو به دریا - پراکنده در سه قطعه - در دبی مارینا به قیمت ۶۹۰ میلیون درهم (۱۸۷.۶ میلیون دلار) فروخته شد.

در فضای مسکونی، این بزرگ‌ترین معامله‌ای است که دبی در سال جاری شاهد آن بوده است و از ۶۰۰ میلیون درهم که میلیاردر هندی موکش آمبانی ملک دوم را در پالم خرید، پیشی گرفت.

زمین‌ها و املاک ساحلی یکی از پرطرفدارترین‌ها در دبی در سال جاری بوده‌اند و قیمت‌ها را در جزایر پالم جمیرا و خلیج جمیرا افزایش داده‌اند. گسترش این علاقه خرید به دبی مارینا نشان می‌دهد که خریداران در حال گسترش جستجوی خود هستند  و آنچه را که می‌خواهند پیدا می‌کنند.

ساکنان آینده در پروژه‌هایی که به آنجا می‌آیند می‌توانند از تمام سازه‌های لوکس به‌علاوه «چشم‌انداز بدون مانع از دریا، عین دبی و پالم جمیرا» لذت ببرند.

احمد ابو الناگا، رئیس فروش نهادی گروه متروپولیتن، که همراه با فخرالدین مینویی‌فر، موسس و رئیس هیئت مدیره، این معامله را انجام داده است، گفت: در این معامله ۶۹۰ میلیون درهمی، قطعه‌ها با هم به یک خریدار در یک معامله فروخته شد.

خریدار یا یک توسعه‌دهنده مستقر در دبی قصد دارد یک آپارتمان و پنت هاوس فوق‌العاده لوکس با مساحت ۱.۷ میلیون فوت مربع در آن منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام

کد خبر: 9141

https://uaekiosk.com/node/9141

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید