متاورس به زودی به جزیره یاس ابوظبی وارد می‌شود

مقامات ابوظبی اعلام کرده‌اند که چندین نهاد کلیدی گرد هم آمده‌اند تا جزیره یاس را به عنوان بخشی از اولین گام قرار دادن ابوظبی در دنیای مجازی، به متاورس ببرند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این ابتکار پیشگام برای اولین بار برای امارات در بازآفرینی یک مقصد فیزیکی کامل در چندین پلت‌فرم سه بعدی همه‌جانبه پیشرو در جهان است.

نتیجه یک اکوسیستم متاورس با امکانات کامل خواهد بود که به بازدیدکنندگان از سراسر جهان امکان می‌دهد از خانه به شادی‌ها، شگفتی‌ها و جاذبه‌های جزیره یاس دسترسی داشته باشند.

جزیره یاس متاورس با همکاری دپارتمان فرهنگ و گردشگری - ابوظبی (DCT Abu Dhabi)، الدار، میرال، توفور۵۴، ابوظبی موتوراسپورت، و فلش اینترتینمنت کلید می‌خورد.

تجارب مجازی مفهوم‌سازی شده توسط این کسب‌وکارهای پویا، کاربران را قادر می‌سازد تا گرد هم آیند، معاشرت کنند، بازی کنند و معامله کنند. از ساختن و خرید خانه‌های دیجیتال، کشف جاذبه‌های فرهنگی، لذت بردن از ماجراجویی‌های پارک موضوعی، رویدادهای ویژه، زمین‌های گلف برتر گرفته تا مسابقات اتومبیلرانی در کلاس جهانی - افراد می‌توانند تمام آنچه جزیره یاس ارائه می‌کند را به طور دیجیتال تجربه کنند.

اولین سفر آواتارهای قابل تنظیم و جوایز غافلگیرکننده برای آنها، بخشی از ماجراجویی شخصی هر کاربر خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر: 9129

https://uaekiosk.com/node/9129

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید