امکان تشخیص تصادف و تشخیص چهره با اپلیکیشن جدید پلیس دبی

نسخه جدید اپلیکیشن هوشمند پلیس دبی از جدیدترین زبان‌های برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند و از هفت زبان عربی، انگلیسی، روسی، آلمانی، چینی، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، پلیس دبی از راه‌اندازی نسخه جدید اپلیکیشن هوشمند خود با هفت ویژگی جدید، علاوه بر ۷۰ سرویس موجود خبر داد.

این اپلیکیشن که از جدیدترین زبان‌های برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند، از هفت زبان عربی، انگلیسی، روسی، آلمانی، چینی، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

این اعلامیه طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در مرکز نوآوری با حضور سرلشکر خالد ناصر الرزوقی، مدیر اداره کل هوش مصنوعی پلیس دبی برگزار شد، اعلام شد.

سرلشکر الرزوقی گفت: "این اپلیکیشن به‌طور متوالی برنده شش جایزه به عنوان بهترین خدمات دولتی و رتبه اول در برنامه حمدان بن محمد برای خدمات دولتی شده است."

4 میلیون دانلود

وی افزود: "این اپلیکیشن طی سه سال گذشته توسط ۴ میلیون و ۳۸ هزار کاربر دانلود و ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۴۳۲ تراکنش انجام شده است."

 ویژگی‌های جدید

این برنامه شامل "داشبورد" است که حاوی اطلاعات شخصی، کارت‌های الکترونیکی و تمام تراکنش‌های ارائه شده به مشتری است، علاوه بر آماری که درصد استفاده از خدمات و تخلفات ترافیکی را نشان می‌دهد.

"آخرین به روز رسانی اپلیکیشن هوشمند چندین سرویس را ارائه می‌دهد که یک تجربه استثنایی برای مشتری ارائه می‌دهد. برای دسترسی بیشتر به فرآیند ورود، مشتریان اکنون می‌توانند با استفاده از ویژگی تشخیص چهره وارد اپلیکیشن پلیس دبی شوند."

تشخیص تصادف

مدیر بخش برنامه‌های کاربردی هوشمند همچنین گفت: "این برنامه برای تشخیص تصادفات شدید مانند تصادف خودرو و ارسال سیگنال خطر (SOS) در صورت تصادف شدید رانندگی بدون دخالت انسان ساخته شده است."

"همچنین شامل یک ویژگی جدید است که کاربران را از بسته شدن موقت خیابان‌ها و حوادث ترافیکی بزرگ مطلع می‌کند. هنگامی که یک تصادف بزرگ که مستلزم بسته شدن موقت جاده است به اتاق فرماندهی و کنترل یا گشت‌های پلیس گزارش می‌شود، کاربران جاده از طریق برنامه پلیس دبی مطلع می‌شوند تا بتوانند مسیرهای جایگزین را جستجو کنند و از ازدحام جلوگیری کنند.

کمک به زنان و کودکان

این اپلیکیشن شامل ویژگی‌های جدیدی برای محافظت از زنان و کودکان و حمایت از همه گروه‌های آسیب‌پذیر است. این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا در هر زمان و هر مکان در مواقع اضطراری درخواست کمک کنند.

حمایت از افراد کم‌بینا

برنامه هوشمند به روز پلیس دبی دارای ویژگی برای افراد کم‌بینا است و آنها را قادر می‌سازد درخواست کمک و ارائه شکایات و پیشنهادات خود را انجام دهند.

این دوربین همچنین یک دوربین مطالعه برای افراد نابینا دارد، که تصاویر گرفته شده را پردازش می‌کند.

"چشم پلیس" (Police Eye)

در این کنفرانس، اداره کل هوش مصنوعی چندین خدمات ضروری از جمله چشم پلیس را ارائه کرد که هدف آن جلب مشارکت مردم برای مبارزه با جرایم از طریق گزارش تخلف است.

سامر الخواجه، رئیس بخش برنامه ها در اداره کل هوش مصنوعی، گفت که مردم از سال ۲۰۲۰ تاکنون ۴۹۶۳ تخلف را گزارش کرده‌اند.

وی افزود: "چشم پلیس به مردم این امکان را می‌دهد تا هرگونه تخلفی از جمله مزاحمت، نزاع، قاچاق الکل یا مواد مخدر یا اعتیاد، رفتار ضد اجتماعی یا فعالیت‌های مشکوک را که ممکن است متخلفان را در معرض مسئولیت‌های قانونی قرار دهد، گزارش کنند."

ایمن دریانوردی کنید

الخواجه گفت که سرویس "Sail Safely" می‌تواند سفر یک کشتی دریایی را ردیابی کند، و به کاربران در مورد تاخیر در طول سفر هشدار بدهد. درخواست‌های اضطراری را می‌توانید مستقیماً به پلیس دبی ارسال کنید. این سرویس واکنش سریع اضطراری را تسهیل می‌کند؛ محل افراد در مضیقه و همچنین نوع و درجه شدت موقعیت را تعیین کنید. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد شرایط اضطراری - غرق شدن، برخورد، کمبود سوخت، یا نقص قایق را گزارش کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9128

https://uaekiosk.com/node/9128

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید