نمایش هنر دیجیتال از ۵۰ کشور جهان در دبی

تئاتر دیجیتال هنر در «بازار مدینه جمیرا» دبی و در نمایشگاه «دیجیتال اکستراواگانزا» ارائه می‌شود و ۲۵۰ اثر هنری دیجیتال با آثار NFT از بیش از ۵۰ کشور جهان را به همراه دارد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، این نمایشگاه تا ماه آینده ادامه خواهد داشت و این فرصت را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا افق تخیل خود را گسترش دهند و تصویری از آینده‌ای را که می‌خواهند در آن زندگی کنند، از طریق آثاری که بیانگر واقعیت‌ها و ابعاد جایگزین، ابعاد فیزیکی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هستند، ارائه دهند.

بازدید کننده نمایشگاه، قهرمانی استثنایی در نظر گرفته می‌شود که فصل‌های داستان خود را زندگی می‌کند، با تکنیک‌ها و روش‌های معاصر در دنیای هنر و خلاقیت آشنا می‌شود.

این نمایشگاه شامل حدود ۲۵۰ اثر هنری از NFT از بیش از ۵۰ کشور جهان به همراه انواع آثار دیجیتالی دیگر است و مجموعه‌ای از تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را، مناسب برای تمام سنین ارائه می‌دهد و آخرین فناوری‌ها و ابزارهای هنر معاصر را معرفی می‌کند.

این نمایشگاه دعوتی است از هنرمندان سراسر جهان تا استعدادهای خود را در قالب آثار هنری استثنایی که بیانگر واقعیت‌ها و ابعاد جایگزین، جابجایی بین واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، واقعیت متا، هوش مصنوعی و ویژگی‌های ویدیویی قدیمی، ارائه دهند.

غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تجربه‌ای بی‌نظیر را تجربه می‌کنند و از دیدگاه‌های مختلف، هنر تجسمی را می‌بینند و زندگی می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 9106

https://uaekiosk.com/node/9106

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید