دسترسی آسان به ویزای طلایی امارات

کسانی که ملک را خارج از برنامه یا با وام مسکن در دبی خریداری می‌کنند، اکنون این گزینه را دارند که اقامت ۱۰ ساله در امارات را از طریق ویزای طلایی به عنوان بخشی از طرح این کشور برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و افزایش مزایا برای ساکنان طولانی مدت دریافت کنند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، داده‌های توسعه زمین دبی (DLD) نشان داد که بازار املاک و مستغلات دبی ۲۲.۷ میلیارد درهم فروش در ماه ژوئن ثبت کرد - بالاترین رقم فروش در ۱۳ سال گذشته - و تقریباً به ۷۱ درصد از کل حجم فروش سال ۲۰۲۱ رسید، و توسعه‌دهندگان املاک امارات به دنبال استفاده از طرح ویزای طلایی با افزایش تقاضای ملک هستند.

کسانی که ملک را خارج از برنامه یا با وام مسکن خریداری می‌کنند، اکنون این گزینه را دارند که اقامت ۱۰ ساله در امارات را از طریق ویزای طلایی به عنوان بخشی از طرح این کشور برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و افزایش مزایا برای ساکنان طولانی مدت دریافت کنند.

ذینفعان صنعت قبلاً به عربین بیزینس گفته‌اند که مقررات منعطف برای دریافت اقامت ۱۰ ساله از طریق املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر در کشور را تشویق و تقویت می‌کند.

مقررات ویزای طلایی یک "تغییر قوائد بازی" برای صنعت املاک و مستغلات امارات است، که بر اساس شتابی است که در یک سال و نیم گذشته به دست آمده است.

لینت ساچتو، یک مشاور صنعت املاک مستقر در امارات، گفت: "این واقعیت که شما اکنون می‌توانید در زمان خرید ملک ثانویه یا خارج از برنامه به مبلغ ۲ میلیون درهم که می‌تواند رهن شود، ویزای طلایی دریافت کنید، تقریباً همه سناریوهای رایج، نه تنها برای سرمایه‌گذاران، بلکه برای ساکنان امارات که دارای دارایی هستند را پوشش می‌دهد."

انتهای پیام

کد خبر: 9097

https://uaekiosk.com/node/9097

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید