جرئیات و شرایط اعطای ویزای طلایی امارات به فارغ التحصیلان ممتاز دبیرستانی

دانش‌آموز دبیرستانی در امارات با عملکرد تحصیلی برجسته، واجد شرایط دریافت ویزای طلایی پنج ساله است و نه تنها اجازه اقامت پنج ساله در امارات را دریافت می‌کند، بلکه می‌تواند تحت این طرح، اسپانسر اعضای خانواده خود شود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، احتمالاً در مورد ویزای ده ساله طلایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با میانگین نمرات (GPA) بالای ۳.۸ شنیده‌اید. اما آیا می‌دانستید که فارغ‌التحصیلان دبیرستان نیز می‌توانند ویزای طلایی دریافت کنند؟

دانش‌آموز دبیرستانی با عملکرد تحصیلی برجسته واجد شرایط دریافت ویزای طلایی پنج ساله است. نه تنها اجازه اقامت پنج ساله دریافت می‌کنید، بلکه می‌توانید تحت این طرح اسپانسر اعضای خانواده خود شوید.

نحوه درخواست ویزای طلایی برای دانش‌آموزان دبیرستانی در دبی

اگر فارغ التحصیل دبیرستان هستید که در دبی زندگی می‌کنید و ویزای معتبر اقامت امارات را دارید، باید از طریق اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) دبی که برای دانشجویان ممتاز ویزا صادر می‌کند، درخواست ویزای طلایی بدهید. می‌توانید از طریق وب‌سایت آنها یا از طریق مرکز خدمات مشتریان آمر درخواست دهید.

طبق این وب‌سایت، در حالی که به دانشجویان دانشگاه ویزای طلایی ۱۰ ساله اعطا می‌شود، به دانش‌آموزان دبیرستانی که واجد شرایط دریافت ویزای طلایی هستند، ویزای طلایی پنج ساله اعطا می‌شود.

مدارک مورد نیاز

طبق این وب سایت، دانش‌آموزان دبیرستانی باید مدارک زیر را هنگام درخواست ارائه دهند:

▪️توصیه‌‌نامه از وزارت آموزش و پرورش
▪️کپی ویزای اقامت اسپانسر شده (فقط ساکنان دبی)
▪️کپی پاسپورت اسپانسر شده

معیارهای واجدین شرایط

برای واجد شرایط بودن، فارغ‌التحصیلان دبیرستان باید امتحانات نهایی خود را به پایان رسانده و ۹۵ درصد و بالاتر را در دبیرستان دولتی یا خصوصی کسب کرده باشند.

آیا ویزا قابل تمدید است؟

طبق وب سایت، در صورتی که دانشجو در یکی از کالج‌های اصلی کشور ثبت‌نام کرده باشد، ویزا ممکن است پس از پنج سال تمدید شود، و لازم است دوره تحصیلی بیش از پنج سال باشد.

آیا می‌توانم اسپانسر خانواده خود تحت این ویزا شوم؟

طبق وب سایت، به والدین یک دانش آموز ممتاز و خواهر و برادرش ویزای طلایی برای همان مدت اقامتشان در امارات اعطا می‌شود.

نحوه درخواست ویزای طلایی برای دانش‌آموزان دبیرستانی در ابوظبی

ابوظبی برای دانش‌آموزانی که حداقل ۹۵ درصد نمره را در امتحان نهایی کسب کرده‌اند، ویزای پنج ساله ارائه می‌دهد.

طبق پورتال رسمی خدمات دولتی آنلاین ابوظبی دانش‌آموزانی که از سال تحصیلی ۲۰۲۰ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، واجد شرایط درخواست هستند. دانش‌آموزان همچنین باید توصیه‌نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش (در مورد مدارس دولتی) و اداره آموزش و دانش ابوظبی (ADEK) اگر در مدرسه خصوصی تحصیل کرده‌اند، داشته باشند.

فرآیند برنامه

ابتدا باید با پر کردن فرم درخواست را پر کنید. این فرم از طریق سرویس آنلاین  "درخواست برای نامزدی ویزای طلایی" در دسترس است، که می‌توانید لینک آن را اینجا بیابید.

برای دسترسی به این سرویس در تَم، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

وب‌سایت از شما می‌خواهد که به عنوان بخشی از ارزیابی صلاحیت خود به سؤالات خاصی پاسخ دهید. پس از رسیدن به دسته دانش‌آموز ممتاز، باید فرم درخواست را پر کرده و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

هنگامی که درخواست را ارسال کردید، ابتدا باید توسط دفتر ساکنان ابوظبی، که اداره‌ای است که توسط دولت ابوظبی برای کمک به ساکنان جدید در ابوظبی ایجاد شده است، تأیید شود. پس از تایید، درخواست به اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر (ICP) ارسال می‌شود، که مرجعی است که مسئول صدور ویزای طلایی می‌باشد.

معیارهای واجدین شرایط

فارغ‌التحصیلان دبیرستان در صورتی واجد شرایط هستند که شرایط زیر را داشته باشند:

▪️نمرات بالایی از دبیرستانی در ابوظبی به دست آورده باشند.
▪️گواهی فارغ‌التحصیلی دبیرستانی در ابوظبی داشته باشد.
▪️توصیه‌نامه از وزارت آموزش و پرورش، اگر دانش آموز یک مدرسه دولتی بوده اند.
▪️توصیه‌نامه از اداره آموزش و دانش ابوظبی (ADEK) اگر دانش‌آموز یک مدرسه خصوصی بوده اند.

مدارک بیشتری مورد نیاز است

علاوه بر داشتن توصیه‌نامه و گواهی فارغ‌التحصیلی که عملکرد تحصیلی شما را تأیید می‌کند، باید مدارک شناسایی زیر را نیز ارائه دهید:

▪️آی.دی امارات
▪️کپی پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه

طبق رویه‌ای که در وب‌سایت تَم توضیح داده شده است، پس از ارسال درخواست برای نامزدی، یک شماره پیگیری برای پیگیری وضعیت درخواست دریافت خواهید کرد، و پس از تکمیل درخواست به شما اطلاع داده می‌شود و فرم برای اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر، برای نهایی شدن آن ارسال می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 9083

https://uaekiosk.com/node/9083

میانگین: 1 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید