آموزش دیجیتال زنان کشمیری در متا مجلس رمضانی دبی

دبی بتازگی و در ماه رمضان، شاهد برپایی یک مجلس متا رمضان بود که در این رویداد، متخصصان، هنرمندان و جوانان از امارات و کشمیر به صورت مجازی و حضوری گرد هم آمدند و پیرامون آموزش و ارتقای مهارت های زنان با بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال به تبادل نظر پرداختند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، متا مجلس رمضانی توسط Chikara Global ، یک گروه جمعی زنان که با صنعتگران و هنرمندان سراسر جهان کار می کند و Biennale.io ، یک اکوسیستم جامعه محور که به سازندگان در فضای هنر و فرهنگ در خاورمیانه کمک می کند، ایجاد شد.

دکتر مریم کتایت، بنیانگذار اماراتی چیکارا گلوبال، گفت: متامجلس شاهد مشارکت کارشناسان و جوانان برای آغاز گفتگو در مورد آینده جوامع و امکانات موجود در متاورس ، به عنوان فضایی برای توسعه جامعه و راه حل ها بود.

وی افزود: متا مجلس میزبان صنعتگرانی از کشمیر بود که در زمینه آموزش و ارتقای مهارت های زنان کار می کردند تا به آنها کمک کنند از نظر مالی مستقل شوند.

وی گفت: زنان کشمیر بر اهمیت گسترش دیجیتال و داستان سرایی تأکید کردند، میراث آنان کار در صنایع دستی است.

کاوش در فرصت ها

این رویداد همچنین میزبان یک جلسه طوفان فکری بین کارشناسان جامعه، کارشناسان فناوری، هنرمندان، کادر پزشکی و کارشناسان بهداشت روان و جوانان در مورد مزایا و معایب باز کردن فضاها برای تسهیل دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، کارآفرینان و سایر نیازهای دولت بود.

شرکت کنندگان در مورد فرصت های جدیدی که می تواند برای گرد هم آوردن مردم و ایجاد فرصت های بیشتر در آموزش، خرده فروشی و توسعه جامعه ایجاد شود، تأمل کردند.

این دستور کار شامل معرفی متاورس، NFT و آینده هنر، پیاده روی هنری با حضور هنرمندانی از امارات متحده عربی و جدا از صنعتگران هنری مهمان از کشمیر بود.

بریژیت، یکی از شرکت کنندگان گفت: دعوت شدن به متا مجلس فرصت هایی را در ذهن من باز کرد و در مورد آینده هیجان زده هستم.

یوسف بن لاهیج، یکی از بنیانگذاران G71 ، مکانی که متا مجلس میزبانی می شد، گفت: آینده ترکیبی است. ما از دنیای دیجیتال استفاده خواهیم کرد، اما فضاهای فیزیکی خود را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام

کد خبر: 9045

https://uaekiosk.com/node/9045

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید