با اتمام اکسپو، چه کسانی ساکن ناحیه ۲۰۲۰ دبی می‌شوند؟

مجموعه عظیمی که به مدت شش ماه میزبان نمایشگاه جهانی اکسپوی دبی 2020 بود پس از پایان این رویداد کاربری‌های دیگری خواهد داشت. پیش‌بینی‌ می‌شود که متخصصان جوان شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که میل به زندگی شهری بدون شلوغی و آشفتگی دارند احتمالا به دنبال اجاره ملک در این منطقه خواهند بود.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات، مجموعه عظیمی که برای مدت شش ماه میزبان نمایشگاه جهانی اکسپوی دبی ۲۰۲۰ بود پس از پایان این رویداد کاربری‌های دیگری خواهد داشت.

 کارشناسان املاک در دبی می‌گویند که باوجود خط مترو، دسترسی خوب و حجم قابل‌توجه پارکینگ‌های در دسترس، این منطقه تمام مزایای ممکن را دارد تا پس از اتمام اکسپو به‌راحتی به یک مجموعه مسکونی تجاری تفریحی تبدیل شود.

پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از آن است که متخصصان جوان شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که میل به زندگی شهری بدون شلوغی و آشفتگی دارند احتمالا به دنبال اجاره ملک در این منطقه خواهند بود.

با توجه به زیرساخت‌های متمرکز بر سلامت و رفاه، کسانی که در ناحیه ۲۰۲۰ زندگی می‌کنند می‌توانند به‌جای استفاده از خودرو، در سرتاسر منطقه پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنند.

جیمز پری، مدیرعامل یک آژانس املاک در دبی، به نشریه نشنال گفت که این محله را به‌عنوان یک «شهر در شهر» به مشتریان بالقوه معرفی خواهد کرد.

او گفت: «زندگی یا کار در سایت اکسپو جذابیت خاصی دارد. میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان نام اکسپو ۲۰۲۰ دبی را شنیده‌اند، بنابراین داشتن آدرس مرتبط با این رویداد به اعتبار افراد می‌افزاید.

موقعیت این منطقه آن‌قدر که بسیاری از مردم دوست دارند مرکزی نیست، بنابراین ممکن است قیمت‌ها در مقایسه با مناطقی مانند دبی مارینا و مرکز دبی مطلوب‌تر باشد.

ما انتظار داریم ترکیبی از محلی‌ها و ساکنین و شرکت‌های بین‌المللی به این مکان علاقه‌مند باشند و مشتاقانه منتظر نقشه‌های دقیق برای مشخص شدن محل خانه‌های مسکونی، دفاتر تجاری و مدارس هستیم.«

در حال حاضر دهکده اکسپو، واقع در نزدیکی محل نمایشگاه جهانی، دارای ۲۲۷۳ آپارتمان در ۱۵ برج که حدود ۳۵۰۰ نفر در آن ساکن هستند.

مالک و مدیر این منطقه مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) است و نمایندگان املاک می‌گویند که اجاره واحد در این منطقه نیز می‌تواند بسیار پرطرفدار باشد.

منطقه ۲۰۲۰ که می‌تواند تا ۱۴۵ هزار نفر را در خود جای دهد، به عنوان بخشی از طرح شهری ۲۰۴۰ دبی، شامل طیف وسیعی از گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی است که مناطق مختلف را به هم مرتبط می‌کند، گزینه‌هایی مانند یک مسیر اختصاصی برای وسایل نقلیه خودرا‌ن، یک مسیر دوچرخه‌سواری ۱۰ کیلومتری، پیاده‌روهای به هم پیوسته و عریض و یک مسیر ۵ کیلومتری دویدن.

این منطقه همچنین مملو از فضای سبز خواهد بود که احتمالا عامل جذاب مهمی برای کسانی است که به دنبال اقامت در آن هستند.

زمانی که کار بر روی تغییر شکل منطقه ۲۰۲۰ در ماه آوریل آغاز شود، تخمین زده می‌شود که حدود ۸۰ درصد از ساختار فعلی آن به نوعی حفظ شود.

تعدادی از کشورها از قبل متعهد به راه‌اندازی پروژه‌هایی در این مکان شده‌اند، از جمله یک مرکز نوآوری هیدروژنی به رهبری بریتانیا و تاسیساتی که توسط دولت ایتالیا به‌منظور حفظ آثار باستان‌شناسی و آثار هنری بازیابی شده از مناطق جنگی اداره می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 9026

https://uaekiosk.com/node/9026

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید