یکی دیگر از مراکز تست کووید در دبی بسته شد

شرکت خدمات بهداشتی و درمانی ابوظبی (سها) اعلام کرد که مرکز تست کووید در خودروی سیتی واک بسته شده است؛ چرا که موارد کووید در امارات همچنان رو به کاهش است، لذا اگر به دنبال مرکز تست کرونا در خودرو هستید به مرکز الخوانیج مراجعه کنید.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات به نقل از گلف نیوز، به کسانی که نیاز به تست کووید در اتومبیل دارند (مانند افراد با مشکلات حرکتی و غیره) و یا به هر دلیلی مایل به انجام این نوع تست هستند توصیه می‌شود به جای مرکز بسته شده از امکانات سها در الخوانیج استفاده کنند. رزرو را می‌توان از طریق اپلیکیشن سها انجام داد.

مراکز تست کووید در اتومبیل سها در دو سال گذشته محبوبیت خود را نشان داده اند، زیرا یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای انجام تست کووید در دبی هستند. در حال حاضر، سها 40 درهم برای آزمایش کووید دریافت می‌کند.

این دومین مکان در دبی است که مرکز بهداشت تا کنون در سال جاری آن را بسته است. در ژانویه، سها مرکز تست در اتومبیل خود را در مینا راشد دبی تعطیل کرد. برای مشاهده لیست کامل مراکز سها، می‌توانید وبسایت آنها را بررسی کنید. بسیاری از امکانات آنها در ابوظبی همچنان فعال هستند.

در دبی، قیمت آزمایش پی.سی.آر از حدود 150 درهم به بالا است، اگرچه برخی مکان‌ها وجود دارند که موارد ارزان‌تری را ارائه می‌دهند. اگر اپلیکیشن ریزک را تازه نصب کرده‌اید، می‌توانید اولین آزمایش خود را با 99 درهم انجام دهید و نتایج آن در عرض 48 ساعت دریافت کنید. پس از آن، ارزان‌ترین آزمایش پی.سی.آر که در دبی یافتیم، در چادر غربالگری کووید-19 در آزمایشگاه منا است که قیمت آن 110 درهم است و نتایج آن طی 24 ساعت اعلام می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 9011

https://uaekiosk.com/node/9011

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید