برج العرب دبی، زیباترین هتل پنج ستاره جهان

بر اساس نظرسنجی جدیدی که از داده‌های اینستاگرام به دست آمده است، برج العرب جمیرا دبی زیباترین هتل پنج ستاره دنیا شناخته شده و پس از آن سونه جانی در مالدیو و سپس بلاجیو لاس وگاس قرار دارند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، لیستی که توسط Money.co.uk تهیه شده است، صرفا بر اساس داده های اینستاگرام است. این وب سایت گفت که بیش از 10 میلیون هشتگ اینستاگرام مرتبط با هتل های پنج ستاره جهان را تجزیه و تحلیل کرده است.

سپس هتل هایی که دارای بیشترین هشتگ اینستاگرام بودند از بیشترین به کمترین رتبه بندی شدند تا لیستی از زیباترین هشتگ های جهان ایجاد کنند.

برج العرب جمیرا دبی 2 میلیون و 428 هزار و 501 هشتگ در اینستاگرام از مهمانان به ثبت رسانده است که زیبایی خود را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارند.

اگرچه این هتل به طور رسمی پنج ستاره است، اما برج العرب جمیرا به دلیل هزینه زیادی که صرف کرده است به عنوان یک هتل هفت ستاره شناخته می شود.

دومین هتل در فهرست جهانی Soneva Jani، ویلاهای شناور در مالدیو، است که دارای 415,461 هشتگ است و بعد از آن هتل Bellagio لاس وگاس با 161,088 هشتگ اینستاگرام در جایگاه سوم قرار دارد.

علاوه بر این، هشت مورد از زیباترین هتل های خاورمیانه در دبی واقع شده اند. برج العرب جمیرا اول است، پالاتزو ورساچه با 43615 هشتگ در جایگاه دوم و جمیرا النسیم در جایگاه سوم قرار دارند.

چهارمین هتل تاج دبی و پارک حیات دبی پنجم است و پس از آن هتل ساحلی Le Royal Meridien و سپس Waldorf Astoria دبی قرار دارند. و آخرین هتل، W Dubai، دپالم است.

انتهای پیام

کد خبر: 8936

https://uaekiosk.com/node/8936

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید