بازدید بیش از یک میلیون مسافر از دبی تنها در ماه اکتبر 2021

سازمان اقتصاد و گردشگری دبی اعلام کرد که کشور امارت بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال گذشته میلادی پذیرای ۴.۸۸ میلیون بازدیدکننده بوده و بازدید بین‌المللی دبی تنها در ماه اکتبر به بیش از یک میلیون مسافر رسیده است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات) ، سازمان اقتصاد و گردشگری دبی خبر داده است که کشور امارت بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال گذشته پذیرای ۴.۸۸ میلیون بازدیدکننده بوده و بازدید بین‌المللی دبی تنها در ماه اکتبر به بیش از یک میلیون مسافر رسیده است.

با رشد فزاینده و ثبات صنعت گردشگری، بازدیدهای بین‌المللی کشور امارات با یک بازار توریسم داخلی قوی تکمیل و بخش مهمان نوازی از مسافران تقویت شد. این اقدام منجر به کسب درآمد ۹.۴ میلیونی برای اقامت اتاق‌های شبانه بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر شد. این میزان در مقایسه با درآمد هفت میلیونی برای اقامت در اتاق‌های شبانه، در مدت مشابه سال ۲۰۱۹، چشمگیر بود.

هلال سعیدالماری، مدیر کل بخش اقتصاد و گردشگری دبی در این باره اظهار کرد: "استراتژی چند جانبه برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا و به‌کارگیری ابتکارات گسترده برای افزایش رقابت‌پذیری و جذابیت جهانی، ویژگی بارز جامعه مترقی دبی است. "

همچنین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ یک پلت فرم منحصر به فرد برای تعامل با جامعه جهانی در اختیار امارات و شهر دبی قرار داد، زیرا تمام هتل‌ها و شرکای گردشگری از نزدیک برای تسهیل بازدید مهمانان خود با یکدیگر همکاری کردند.

اکسپو یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی و بسیار مشهور جهانی است که با ارائه دستاوردهای کشورهای مختلف، هرچند سال یک بار برگزار می‌شود و اهمیت آن برای کشورها به قدری زیاد است که به‌عنوان سومین رویداد مهم بین‌المللی جهان بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک، شناخته می‌شود تا جایی که لقب المپیک فرهنگ ملل را به خود اختصاص داده است و این نمایشگاه برای کشور میزبان، سودآوری زیادی دارد.
کد خبر

 

برچسب‌ها

کد خبر: 8931

https://uaekiosk.com/node/8931

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید