دبی و ابوظبی در بین پنج شهر برتر جهان برای خرید خانه‌

نام دبی و ابوظبی در فهرست پنج‌ شهر برتر جهان برای خرید «خانه‌های ویژه تعطیلات» قرار گرفته است.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات) به نقل از وب‌سایت Compare the Market ، نام «دبی» و «ابوظبی» در فهرست پنج‌ شهر برتر جهان برای خرید «خانه‌های ویژه تعطیلات» قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ابوظبی با رشد چشم‌گیر در دهه‌های گذشته و ساخت آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید مدرن به‌عنوان سومین شهر برتر برای خرید خانه‌های ویژه تعطیلات در جهان شناخته شده است و دبی نیز در جایگاه چهارم قرار دارد.

هر دو شهر ابوظبی و دبی، از لحاظ امنیت، کیفیت زندگی و همچنین امکانات رفاهی و زیرساختی در سطح جهان، بهترین‌ها را به ساکنان خود ارائه می‌دهند و ابوظبی در میان ۵۰ شهر بررسی شده، به‌عنوان امن‌ترین شهر در شاخص جرم و جنایت شناخته شده است.

پیش از این نیز، «گلوبال فایننس مگزین» (Global Finance magazine) کشور امارات متحده‌ عربی را به‌عنوان دومین کشور امن جهان معرفی کرده بود.

میانگین قیمت هر مترمربع از خانه‌های تعطیلات در ابوظبی ۲،۸۳۶ دلار و در دبی ۲،۸۷۷ دلار است. این ارقام بسیار پایین‌تر از متوسط قیمت هر مترمربع خانه‌ در سایر شهرهای معروف جهان مانند «ونیز»، «سان‌ فرانسیسکو»، «لس آنجلس»، «نیویورک» و «رم» است. علاوه بر این، هزینه‌ زندگی ماهانه یک خانواده چهار نفره در ابوظبی و دبی مقرون ‌به‌ صرفه‌تر از سایر شهر‌ها مانند «لندن»، «نیویورک»، «رم» و «لس آنجلس» برآورد شده است.

همچنین بر اساس نظرسنجی «رویترز»، بازار املاک دبی در شرایط پایداری به سر می‌برد و طی سال‌های آینده با افزایش قیمت اندکی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر: 8832

https://uaekiosk.com/node/8832

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید