هر آنچه باید درباره اکسپو 2020 دبی بدانید

اکسپو دبی یک گردهمایی تجاری، فرهنگی، علمی، از اختراعات و اکتشافات و برندینگ های جهانی است که محوریت آن شناسایی و معرفی تجارت و کسب و کار و فرهنگ جهانیان به یکدیگر، در یک بازه زمانی شش ماهه است و انتظار می‌رود بیش از 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی به همراه داشته باشد.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، اکسپو دبی یک گردهمایی جهانی است که فرصتی استثنایی برای به نمایش گذاشتن تخصص، نبوغ و نوآوری كشورها مي باشد. بسیاری از کشورهای جهان در نمایشگاه EXPO 2020، در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شرکت می کنند.

نمایشگاه  اکسپو دبی، اولین نمایشگاه جهانی است که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی (MEASA) برگزار می شود. EXPO 2020 بزرگترین رویدادی است که تا کنون در جهان عرب برگزار شده است و هدف آن بزرگترین نشست بین المللی سال است.

دلیل انتخاب امارات متحده عربی برای نمایشگاه  اکسپو دبی چیست؟

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، جاه طلبی دبی برای جذب گردشگر و کارآفرین از سراسر جهان بی حد و حصر به نظر می رسد. مناطق آزادی که از معافیت 100 درصدی مالیات بر درآمد بهره مند هستند ویژگی های مکانی است که میزبانی اکسپو 2020 را عهده دار شده است.

درست مانند برج خلیفه که شهرت دبی را به عنوان سرزمین شاهکارهای معماری معرفی کرد، اکسپو 2020 دبی، قرار است امارات را بار دیگر به کانون توجه جهانی برساند، زیرا از جهانیان برای نمایشگاه  اکسپو دبی که یک نمایشگاه تجاری شش ماهه می باشد، استقبال می کند.

نمایشگاه جهانی دبی 2020 (امارات متحده عربی) به عنوان دعوت نامه ای برای تقویت همکاری های بین المللی به منظور مقابله با چالش های بزرگ جهانی امروز و آمادگی بهتر برای آینده با موضوع "اتصال ذهن و خلق آینده" طراحی شده است.

این موضوع به سه موضوع فرعی تقسیم می شود :" تحرک، پایداری، فرصت". در مجموع 438 هکتار فضای نمایشگاهی، 192 کشور شرکت کننده و 25 میلیون بازدید کننده انتظار می رود که در آن شرکت کنند. اکسپو 2020 دبی دارای گالری، تأسیسات هنری و فضاهای رویدادی است که همه آنها به شما این امکان را می دهد که معنی این موضوعات را کشف کنید.

زمان و موضوع نمایشگاه اکسپو دبی چیست؟

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، اکسپو 2020 دبی یک نمایشگاه جهانی است که هر پنج سال یکبار برگزار می شود و تعداد زیادی از دستاوردهای بیش از 100 کشور شرکت کننده، در غرفه های مربوطه به نمایش گذاشته می شود. از طریق موضوع "اتصال ذهن ها، ایجاد آینده" به سه موضوع، پایداری، تحرک و فرصت می پردازد و بهترین نمونه های نوآوری و همکاری را از سراسر جهان به نمایش می گذارد.

چند روزی است که Expo 2020 Dubai درهای خود را به روی عموم شرکت کنندگان باز کرده است، همه گیری کووید 19 زمان برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی را یک سال به تعویق انداخت.

در سال 2013، دبی برنده میزبانی Expo 2020 جهانی در برابر سائوپائولو، برزیل شد. ازمیر ترکیه، اکاترینبورگ و روسیه، امارات متحده عربی را اولین کشور خاورمیانه ای دانستند که میزبان اکسپو 2020 دبی بود. اکنون دبی قرار است چراغ امیدی برای کشورهایی باشد که از اثرات همه گیری بهبود می یابند.

کارشناسان پیش بینی می کنند تعداد بازدیدکنندگان Expo 2020 Dubai به 25 میلیون نفر برسد. انتظار می رود که اکسپو 2020 به دبی و امارات متحده عربی رونق چشمگیری در فعالیت های گردشگری و سفر بدهد.

نمایشگاه اکسپو دبی چه فرصتی را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد می کند؟

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار در امارات و یا شناسایی برند و کسب و کار خود به جهانیان و موفقیت بیشتر در امر صادرات هستید، اکنون بهترین زمان برای انجام آن است! با سرمایه گذاران، مقامات دولتی و سرمایه داران بزرگ تجاری در نمایشگاه اکسپو دبی، فرصت های بیشتری برای ایجاد ارتباطات تجاری واقعی و مشاهده بیشتر در بازارهای محلی و بین المللی خواهید داشت. مرکز اکسپو 2020 دبی، مکان مناسبی را برای برگزاری فعالیت های تجاری به شما ارائه می دهد.

Expo 2020 Dubai، دارای صدها غرفه است که هر کدام دارای طرح های منحصر به فرد، تجربیات تکنولوژیکی فراگیر، ادای احترام نوآورانه به میراث فرهنگی و موارد دیگر است. Expo 2020، یک رویداد منحصر به فرد است که در آن می توانید گردهمایی بهترین های جهان را در یک مکان غول پیکر تجربه کنید. اکسپو 2020، دبی مکان مناسبی را برای برگزاری فعالیت های تجاری به شما ارائه می دهد.

در نمایشگاه اکسپو دبی، می توانید یک نمایش جمعی از غرفه های با استعداد طراحی شده توسط معماران محترم از سراسر جهان، از جمله غرفه رنگی پر جنب و جوش روسیه، غرفه سفید و شگفت انگیز ژاپن که پذیرای مهمانان با اشکال سنتی اوریگامی است و غرفه مدرن و سازگار با محیط زیست آلمان را مشاهده کنید.

کارشناسان پیش بینی می کنند نمایشگاه اکسپو دبی، بیش از 20 میلیارد دلار ( 73.4 میلیارد درهم) سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش های مختلف از امور مالی و املاک تا ساخت و ساز و خرده فروشی در سال های آینده ایجاد کند.

مشاغل جدید، شرکت های خارجی و گروه های بزرگ تجاری در Expo 2020 Dubai، گرد هم می آیند تا از فرصت های تجاری جدید ارائه شده توسط این رویداد استفاده کنند، کارشناسان پیش بینی می کنند که این امر تقاضای فضاهای اداری و تجاری در سراسر امارات را افزایش می دهد.

اطلاعات تکمیلی درباره نمایشگاه اکسپو دبی

به گزارش کیوسک امارات (سایت فارسی زبانان امارات)، در اکسپو 2020 دبی بیش از 190 کشور شرکت حضور دارند و نمایندگان خود را به اکسپو 2020 می فرستند. این رویداد نه تنها فرصتی برای به نمایش گذاشتن نوآوری آنها است، بلکه فرصتی برای ایجاد روابط بین المللی باز و مشارکت بیشتر با یکدیگر است. تأمین کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی این شانس را خواهند داشت تا غذاهای ارگانیک با منبع محلی را در سراسر نمایشگاه اکسپو دبی، در بازار وسیع تری عرضه کنند. می توانند از این فرصت برای ارائه خوردنی های خود به بازدیدکنندگان نقاط مختلف جهان، استفاده کنند و آشپزی متنوع تری به کار ببرند.

مشاغلی که به دنبال متخصصان رقابتی تر و با استعدادتر هستند می توانند از فعالیت های پیرامون نمایشگاه اکسپو دبی، سود زیادی ببرند. بر اساس گزارشات، انتظار می رود از بازخورد اکسپو 2020 دبی، حدود یک میلیون شغل ایجاد شود.

EXPO 2020، فرصت های بیشتری برای توسعه و رشد شرکت ها ارائه می دهد. در طرح های EMS اکسپو 2020 دبی، پیشنهاد شده است تا مکانی برای راه اندازی کسب و کار خود برای استارتاپ ها جهت توسعه مجدد سایت و شرکت ها فراهم شود.

شهر دبی به خاطر اقلام لوکس خود از جمله طلا و سایر فلزات گرانبها مشهور است. با توجه به اینکه EXPO 2020، بازدیدکنندگان بی شمار خارجی را به خود جذب کرده است، کارشناسان پیش بینی می کنند که فروش فلزات گرانبها ۴۰ درصد افزایش یابد. همه این اجزای سازنده و موارد ذکر شده، دبی را به مرحله ای ایده آل برای تجلیل از ایده ها، از سراسر جهان و نشان دادن بزرگترین پیشرفت های بشریت در EXPO 2020 تبدیل می کند. از آنجا که دبی شهری کوچک و بندری است، به صحنه مهمی برای فناوری، معماری، تجارت، امور مالی، تجمل و گردشگری در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

میزبانی نمایشگاه اکسپو 2020 به دبی این فرصت را می دهد تا همه چیزهایی را که شهر و منطقه را به مکانی عالی برای کار، سرمایه گذاری و تجارت تبدیل می کند به نمایش بگذارد. نمایشگاه دبی می تواند به شما در این فرایند کمک کند.

انتهای پیام

کد خبر: 8777

https://uaekiosk.com/node/8777

میانگین: 4 (4 votes)

دیدگاه‌ها

(بدون موضوع)
سايت خيلى خوبى دارين براتون بهترين ها رو ارزو ميكنم

افزودن دیدگاه جدید