سال نو چینی در دبی؛ از جایزه‌های کوپن خرید و سکه طلا تا جشن‌های تماشایی

بازدیدکنندگان از دهکده جهانی تا ششم فوریه فرصت دارند تا به مناسبت سال نو چینی از امکان برنده شدن سکه های طلا، تماشای آتش بازی قرمز و طلایی و رقص اژدها و شیر برخوردار شوند.
متن خبر

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، از یکم فوریه، دهکده جهانی دروازه های قرمز و طلایی خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرده است و تا ششم فوریه این امکان مهیا است تا نماد خوش شانسی، ثروت، ثروت، رفاه و شادی برای سال نو چینی باشد.

بازدیدکنندگان از فعالیت‌ها و اجراهای فرهنگی ویژه، از جمله تنفس آتش در فواره میدان عربی و رقص سنتی چینی اژدها و رقص شیر با طبل‌زنان در دریاچه اژدها و بر روی پل چین در مقابل غرفه چینی لذت خواهند برد.

همچنین یک ورودی ببر غول پیکر 6.7 متری در ورودی جشن پیاده روی وجود دارد که با فانوس ها و تزئینات چینی تزئین شده است. همچنین آتش بازی های قرمز و طلایی منحصر به فرد برگزار می شود.

بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت تا با چرخاندن یک صفحه چوبی با استفاده از یک شلاق مخصوص، بازی سنتی "Da Tuoluo" را انجام دهند. در این بازی، دو بازیکن با هم رقابت خواهند کرد تا حداکثر چرخش بالای خود را حفظ کنند تا برنده معرفی شود.

هر برنده می تواند یک "پاکت قرمز شانس" را به عنوان نماد آرزوهای خوب و شانس برای سال آینده انتخاب کند.  پاکت ها حاوی هدایای هیجان انگیز زیادی مانند کوپن رایگان یک کارناوال هستند و هشت برنده خوش شانس هر روز پاکت هایی حاوی سکه های طلای دهکده جهانی را دریافت می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

کد خبر: 8975

https://uaekiosk.com/node/8975

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید